Craftcom
Pondělí, 25.11.2024, 02:13 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky:
 
   Domů   Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat  
Stran: [1]   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Jak zjistím, které soubory jsou nutné pro chod pluginu?  (Přečteno 5384 krát)
0 uživatelů a 2 Hostů prohlíží toto téma.
old_forum
Host
« kdy: Čtvrtek, 08.12.2005, 19:10 »

Dotaz položen dne 23.08.2005 v 11:07:27

Jak zjistím, které soubory jsou nutné pro chod pluginu? Některé programy si kopírují soubory i do systemových složek popř. zapisují do registru, dá se nějak vypátrat co vše si při instalaci programu děje ?

Janke
Zaznamenáno
old_forum
Host
« Odpověď #1 kdy: Čtvrtek, 08.12.2005, 19:11 »

Samozřejmě, že se to dá zjistit. Jak jsem již v průvodci pro tvorbu pluginů uvedl existují utility pro zjištění, co se kde všechno během instalace daného programu nainstalovalo a zapsalo. Nejlepší zkušenosti mám s utilitou Regshot. Je ke stažení i jako plugin v rubrice Plugins. Pro info jak utilita funguje viz. znění z nápovědy v pluginu "Po prvním prohledání registrů program zjistí, aktuální stav. Po libovolném čase lze spustit druhé prohledávání, program poté oba výsledky porovná a v přehledném reportu ve formátu TXT nebo HTML vám vypíše všechny provedené změny". Ideální by bylo kdyby byla i nějaká utilita na vypreparování potřebných .reg souborů z registrů, ale zatím o žádné takové nevím, ale třeba se najde někdo, kdo něco takového zná.

BTW. Každopádně není řečeno, že vše co se zapíše do registrů a nainstaluje do systémových složek je potřeba pro chod pluginu. Hodně souborů jako třeba dll knihovny jsou již standardně obsaženy v BartPE a daleko více v reatogoXPE, to je ovšem potřeba otestovat naostro v BartPE-XPE.

Craft
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
  Tisk  
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!