Craftcom

Archív => Archív starého fóra => Téma založeno: old_forum Čtvrtek, 08.12.2005, 19:10



Název: Jak zjistím, které soubory jsou nutné pro chod pluginu?
Přispěvatel: old_forum Čtvrtek, 08.12.2005, 19:10
Dotaz položen dne 23.08.2005 v 11:07:27

Jak zjistím, které soubory jsou nutné pro chod pluginu? Některé programy si kopírují soubory i do systemových složek popř. zapisují do registru, dá se nějak vypátrat co vše si při instalaci programu děje ?

Janke


Název: Re: Tvorba Puginů
Přispěvatel: old_forum Čtvrtek, 08.12.2005, 19:11
Samozřejmě, že se to dá zjistit. Jak jsem již v průvodci pro tvorbu pluginů uvedl existují utility pro zjištění, co se kde všechno během instalace daného programu nainstalovalo a zapsalo. Nejlepší zkušenosti mám s utilitou Regshot. Je ke stažení i jako plugin v rubrice Plugins. Pro info jak utilita funguje viz. znění z nápovědy v pluginu "Po prvním prohledání registrů program zjistí, aktuální stav. Po libovolném čase lze spustit druhé prohledávání, program poté oba výsledky porovná a v přehledném reportu ve formátu TXT nebo HTML vám vypíše všechny provedené změny". Ideální by bylo kdyby byla i nějaká utilita na vypreparování potřebných .reg souborů z registrů, ale zatím o žádné takové nevím, ale třeba se najde někdo, kdo něco takového zná.

BTW. Každopádně není řečeno, že vše co se zapíše do registrů a nainstaluje do systémových složek je potřeba pro chod pluginu. Hodně souborů jako třeba dll knihovny jsou již standardně obsaženy v BartPE a daleko více v reatogoXPE, to je ovšem potřeba otestovat naostro v BartPE-XPE.

Craft